Thursday, November 4, 2010

Buat duit : My first income from...?

Salam...
Dah ramai dah orang berjaya buat duit dengan internet. Hari ini aku nak kongsi satu cara buat duit .Mesti korang semua nak tau kan!

Sebenarnya dah ramai yang sudah buat duit dengan program yang aku sertai ni, cuma aku rasa teruja sebab program buat duit ni betul 2 boleh dipercayai. Program ini tidak menjanjikan kita menjadi kaya tapi sekadar untuk pendapatan sampingan. Aku join benda ni hampir 2 bulan. Aku dapat payment pertama melalui paypal 2 hari yang lepas. Kat bawah ni bukti payment yang aku terima:

Hahaha sekarang korang dah tau kan. Neobux memang ptc yang membayar ahlinya. Setakat nie dapat $2.03 usd. Kalau korang join benda nie klik banner kat bawah nie:

1 comments:

Tahniah bro utk ur 1st paycheck

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...